2013年8月23日 星期五

華富Option CEO部份文章 南華早報延後轉載

剛剛才發現,原來Quamnet安排了部份我於Option CEO所寫的文章於SCMP作延後的轉載.回看自己的舊文章,原來5月中已對大市存戒心,但就是沒有如自己的想法執行保障利潤的動作.執行力真的要好好改善! 文章連結如下,有時間可以看看啊! 

http://www.scmpchinese.com/tc/author/chen-zi-feng

同時也歡迎訂閱服務,我會即時分享每個交易的,而且每星期都會有最新的分析和文章! 感謝大家支持!

http://www.quamnet.com/marketingoc.action

5 則留言:

  1. 你好,OPTIONS對我嚟講, 仲係好新. 所以, 有幾個問題想問問.

    如果, 我SHORT PUT, 到咗期, 我乜都唔做, 咁會出現咩情況?

    除咗佢會EXPIRED之外, 我有冇錢要俾出嚟, 如果stock price > strike price?

    做short嘅話, 係唔係睇ask個價, 而唔係睇bid嗰價?

    options 嘅做法係唔係同股票一樣, 我short即係有人Long?

    你本書入邊講, 可以extend嗰期, 叫做roll forward. e.g. Aug13 可以延期到Sep13? 其實點解可以咁做?

    可能啲問題好傻, 但我有啲地方唔明, 想知多少少. 唔該.

    回覆刪除
    回覆
    1. Hello,
      Short put如果預左接貨,基本上可以甚麼都不做.
      到期若正股價高於行使價,則自動expire,不用平倉.
      相反若正股價低於行使價,則自動接貨. 若不希望接,到期前請主動平倉.
      做short如想立即成交,可以直接用bid價落單,落高於bid價或更高,則要慢慢排隊.
      係咪你short即係有人long,視乎你既交易對手是莊家還是散戶. 如是散戶,不錯你們是對賭的. 如是莊家,他主要賺的是差價,會即時做hedge,不會與你對賭.
      Short put roll forward即平掉(或買回)8月put,再沽出9月put. 這在價內的情況下可避免8月接貨,等9月正股升回行使價以上,自動expire. (當然正股可能繼續下跌,所以roll的時候你也可以考慮是否用同一行使價. 另一好處是,時間值的損耗將對修補虧損有幫助).

      刪除
    2. 多謝你嘅回答先. 我要消化吓先得. options 多咗short嗰一邊, 諗法同以前會唔同.

      問多句, 你用邊間證券商? 我以家諗緊仲用唔用新紅基, 定係轉去耀才.

      刪除
    3. 我係用IB的,佣金平,方便亦專業,highly recommend!!

      刪除
    4. 多謝你回答先.

      我諗住用一萬蚊開始, IB 要八萬開戶, 唔想用咁多錢住. 細細地做下SHORT NUDE PUT, SHORT COVERED CALL. 暫時係呢兩個比較易明同易用.

      我仲有啲問題關於平倉.
      例如, 我SHORT咗九月嘅PUT, 我short嗰時,bid 0.1, ask 0.5.用咗BID價買入. 即係0.1.

      1. 我可否係九月16日平倉?
      2. 平倉我係用16日嘅BID價平, 定係點? 當係BID 0.06, ASK 0.07. 即係我要LOSS 0.1-0.06 嘅錢?

      平倉真係有啲唔明.

      刪除