2012年5月24日 星期四

沽出941正股 換入DITM Call增加現金比例

中移動在近日的跌市中,未能像其他公用股般發揮避險作用,是意料之外。
941的業務和歐債沒有任何直接關係,基本因素也不見得有明顯轉壞。
個人相信,這次下跌的主要原因,是大戶利用其權重作為造淡大市的工具。

對於近日一些有關於941的評論,我有如下的看法:

1. 智能手機和即時通信apps(如騰訊的微信)的普及,令941SMS收入大幅減少,而SMS佔941的總收入約15%。 

- SMS/MMS其實合共只941的總收入約9%,而3G用戶目前只佔用戶總數約10%。 即是說,就算3G用戶在2012年增加兩倍,而全部都放棄用SMS,941的總收入減少應該也不到2%。

2. 中移動對TD智能手機的補貼,將由去年的172億元人民幣,增加至本年的200億元人民幣。

- 941在2011年的盈利就有1258億。 區區28億的額外手機補貼,影響十分有限。

3. Google Play遲遲未能進入國內市場,故現時主要是中移動的Mobile MarketApple App Store之間的競爭。

- 這有助中移動在Google未進佔之前增加市場佔有率,而mobile market目前是國內最大的中文apps市場。 2011年Apps和數據服務佔941的總收入約17.4%。 未來4G LTE的推行加上更多的LTE手機選擇,將令高端用戶市場的佔有率回升,而相關的收入也有大幅增加的潛力

無論如何,941下跌已成事實,而組合現正處於虧損狀態,故有必要減低風險。

組合決定維持941的好倉,同時增加現金比例,所以做了以下的動作:

1. Sell to close 10000 shares of 941 stock @ $80.05

2. Buy to open 20 contracts of 941 Jul 2012 $65 call @ $15.25

3. Sell to open 16 contracts of 941 May 2012 $82.5 call @ $0.22

原因有幾個:

1. 941估值吸引,大市估值也開始吸引,故希望預留更多資金等待機會。 現時組合現金增加了約$650000。

2. Long $65 DITM call相當於約5倍槓桿持倉,即提升了ROI。 這些Long calls將代替正股,用作對沖covered calls之用,以增加組合的回報率

3. 這次short即月call是要收回部份long call的時間值成本。 結算日將至,如9414日內反彈至$82.5或以上,會先沽出這部份的持倉。 這也是由於另外的20short put,接貨的機會已很大。  現時組合的主要目標是收復虧損,然後再重新出發。


38 則留言:

  1. 好複雜... 唔係好明啊! 8仔!

    如只將手頭蝕錢中而又不想接貨的short put, 轉倉到下個月更低行使價的short put去cover今個月的loss, 這樣做可以嗎?

    Thanks!

    回覆刪除
    回覆
    1. 這樣也可以的. 我都有諗過咁做,收返啲時間值.

      刪除
  2. 因為基本因素根本冇變,我傾向相信0941係大戶用來壓低指數買貨... 下星期睇多一兩日才決定接貨或轉倉下月。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗法都一樣,但真的要小心留意行業生態和競爭局面有否改變. 如果好似當年的香港電訊變PCCW咁,咁就大獲了. =)

      刪除
    2. 快D touch wood, 吐口水講過! :)

      刪除
    3. Touch wood touch wood touch wood!!!
      吐吐吐吐吐!!!
      一定唔會既, 邊會有咁既事 =D

      刪除
  3. Hi All,

    I got a question about roll over. Since we are suffering from lost on buy to close front month put options, will the sell to open put option can cover the lost? What if the underlying price keeps heading south?

    In short, short put is a bullish strategy. With the current bearish market, are we still going on the other direction?

    thanks you for your sharing in advanced.

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個真係要問8仔先知, 我自己睇就係轉去下月每次都可以cover條數既, 等8仔confirm!

      刪除
  4. For sure, it will able to cover the current lost if you close the front month and sell to open the next month at the same time. However, you are right, if the stock price keep dropping, it will continue lost, and you will have to continue the roll over until the price rebounded. That's why we call it "無限復活"

    回覆刪除
  5. 8仔,

    我想問如果你做Long call 941 jul @$65. 其實而家先5月, 你睇佢7月跌至$65. 7月距離而家都仲有大段時間...會唔會蝕時間值架? 點解唔考慮6月long call @$65?

    (我只是友善討論,並不是challenge你的strategy...)我只想了解多一點.

    謝謝, 8仔.

    回覆刪除
    回覆
    1. 當時Long Jul $65 call的時間值成本只是$0.2. 我打算在這兩個多月都short covered call追回一些損失嘛. 其實六月都可以的,但時間值相差少所以我long長啲都冇所謂.

      刪除
    2. 睇佢7月跌至$65? long call 唔係買升嗎?

      刪除
  6. 唔會蝕,因為 DITM Call 冇乜時間值 :)

    回覆刪除
  7. 8仔, samson,

    多謝2位回答. 我而家又了解多一點....

    今次941回到甘落, 我都冇預到...好誇張...

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都冇預到,今次組合既虧損都幾嚴重.
      不過,跌得急都好過陰陰跌,起碼波幅高啲premium會收多啲.
      二黎跌得急通常都會有較明顯既反彈,尤其今次跌市都幾多空倉.

      刪除
    2. 8仔,

      唔緊要啦. 你之前個組合策略不嬲都好ok...今次我覺得非戰之罪也。。

      Newspaper都話好多人沽941係羅番d錢喎d人..不過唔知堅定流....

      刪除
    3. Hi Tiger, 多謝你既支持! 其實我唔係太在意,因為941再跌空間已唔多. 如果只係因為要應付贖回,就更加係入貨既大好機會.

      刪除
  8. 今個月我short put....假如月尾接貨或平倉都蝕錢呀.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇計,跌市我都預左,但我冇諗到高息股都一樣跌. 你都可以考慮下佢地講既無限復活,如果你short put既正股有反彈回升的一日,就唔會有問題. 我都仍在考慮如何處理... 或者可能會轉埋做DITM call.. 再short call.

      刪除
    2. 8仔, 你將佢轉做DITM call, 即係估佢依家已見底?

      如果再跌,你的DITM call就會蝕錢, 而DITM call好似無得無張復活的? 輸左就係輸左?

      刪除
    3. Hi 977, 係呀long call輸左就係輸左,我只係用黎代替正股,再short call. 如果到價,我或會long call/short call同時平倉.

      刪除
  9. 8仔, 點解5月時全部財演睇941 $95-100, 941 @ $85 以上, RSI @ 70以上時 short put?

    你幾時見過市場大部份人make money?

    941 worst case 可見$70, 宜家RSI below 30 先short-put反宜有值博空間....

    Option 系少數人 win 多數人錢的 Game, 你的DITM Call唔系好掂...

    你快D買OTM 941 $70-75 PUT 吧.

    回覆刪除
    回覆
    1. Hi Enomze, 謝謝你的意見. 
      其實我好少理會其他市場分析,因為我用941做short put/call已經有很長時間了. 而且,如你所說,市場大部份人都輸,但現時不也就是大部份人都人心虛怯,人人都話會跌的時候嗎?
      如果我是在買Facebook,我一定已經止蝕.
      但941只有10倍P/E,4%息,仲要係國企龍頭,贏爭有限,我只會越跌越買.
      我信short put 75 或 77.5既贏面更大.
      如果真的見呢啲位,我會再long call. 我信941急跌後必會及彈.
      可能唯有這一隻股票,我唔會止蝕.

      刪除
  10. 歐元問題..如果希臘真係脫離歐元..睇怕股市都仲會有排跌!

    回覆刪除
    回覆
    1. Hi CCK,咩都有可能呀,但我只知道18700點買貨肯定比21000點買貨更安全. 市場認為風險正在上升,其實股市風險正在下降!

      刪除
  11. 有點不明白﹐DITM CALL是如何對沖SHORT CALL的呢?是指當被CALL貨時﹐有甚麼動作要做?可否作些說明?小弟愚昧!謝謝

    回覆刪除
    回覆
    1. Hi Yves,當被call貨,可以行使long call買貨作交收之用.
      如不想被call貨,也可以long call / short call同時平倉.

      刪除
  12. http://www.inv168.com/phpBB3/viewtopic.php?f=48&t=67634

    又未至於輸到pk, 20張, 當一張輸左5蚊計, 都係5皮.... 人家個倉有2M, 都係輸左2%

    反而在意是用rightwaytrader 計出
    0941於5月30日前收高於$85的機會率 = 55.37% 的盲點.....

    那個是死數.... 係5月恆指大陰燭2700點情況下, 941 可獨善其身?!?! 寫一大堆"基本因素"看好, 但家下是做期權, 個個月清架....

    去年8月發生過咩事, 咁快唔記得?!?! (咁又係, 個blog 9月先開....而且家下iv 同8月比還差很遠.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你的link和留言.
      我明白到公開投資組合一定會引人批評,賺又話你賺得少,輸又話你輸到pk,其實指指點點我都預咗.
      公開組合,是想證明這世界有一種安全的股票收租法,可能於現階段比買樓收租更好.股份質素,估值和派息永遠最重要,其他甚麼機會率,只是一個reference. 正如你所說,是死數.有時當我想買一隻股票,我不會介意做價內的short put,即是說贏面低於50%也沒關係.
      基本上,沒有當自己在玩options,我只當自己在買賣藍籌股,期間收收息和premium這些額外收入.
      地踎發行商,是我相信的投資法,也是一次的學習過程. 我相信這方法還有很多改善的地方,所以也很感謝大家的意見.我並非甚麼專家,只想分享自己的一些經驗和想法.歡迎大家參與討論.

      刪除
    2. 在我而言, 其實股票期權好處是, 比你做得既都係大藍籌, 做short put最"差"係可能要接貨,但個價位係你自己預期低位到接,如果手持足夠現金,其實不用怕的. short call就當然係相反, 最"差"係係高位出貨, 但如果你手持足夠貨比到人, 又係何懼之有...? 最緊要係要知自己能力, 唔好做得太多張數係over曬自己能夠承受能力....

      刪除
    3. 呢個就係我既理論啦.. 哈哈... 果然有睇我既書喎 =)

      刪除
  13. 當然啦, 本書第一版同第二版我都有捧場....:)

    我唔做呀羊的....我仲有好多野要學呢....

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你!
      加油呀!
      我都仲有好多野要學,例如這次經驗也是一次學習的過程,交學費也難免.
      下次要學吓點保障手上的利潤. 這次由贏變輸實在太不該了.
      大家一齊努力. =)

      刪除
  14. 特別週先生,不知為何我在email裡收到你的留言,但這裡未有顯示. 故我在這裡將原文copy & paste.

    特別週 已針對您的文章「沽出941正股 換入DITM Call增加現金比例」留下新意見:

    唔好意思, 見你本書好似賣得下(應該同個書名有好大關係), 先黎挑機....

    你的方法不是不好, 但若散戶買了你本書, 又參考左你方法, 若見賺得太少, 沽put 沽得更重手, 單今個月足以令佢地輸到眼坦坦(唔好計去年8月), 隨時"我雖不殺伯仁,伯仁由我而死", 到時恐怕本書一個仙版稅你都唔收, 個心都過意不去

    因為你本書, 以至你個blog 都沒有列出開倉需要按金的數目, 以及每日按金需求的變化, 不少散戶慘輸就是被追call margin (或根本冇咁多錢接貨), 焗住係高位平倉, 冇仇報

    由 特別週 於 2012年5月28日上午12:15 張貼在 Option8Club

    回覆刪除
    回覆
    1. 在第二版的書中第185頁(初版第135頁),我已用粗字體說明:

      "千萬要記住,做naked put和covered call,必須量力而為,萬萬不可做高於你自己負擔能力的張數。 若你有100萬cash等入市,緊記不要short超過100萬正股貨值的naked put; 同樣道理,做covered call你只應該short和你手上股票相同手數的contracts。 假如你有10手HSBC,就請你最多short 10手HSBC call。 如果你貪心short 11手,第11手已經沒有了cover。 Short naked call,可以非常危險,我之後會舉出例證。"

      如讀者這樣都嫌不夠清楚,或者是眼大睇過龍的話,我也沒有辦法.
      本書我用了一年多的時間完成,至今我收了不足5位數字的版稅,老實說我倒沒有覺得過意唔去.
      引起你的誤會,唔好意思,但你認為我有必要delete你的post嗎?

      刪除